ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ ДО ШКОЛИ
КУРС ДОПОМАГАЄ СФОРМУВАТИ ТА РОЗКРИТИ
РОЗВИТОК ПСИЛОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ СФЕР:
- соціальні взаємовідносини в дитячому колективі
- соціальні відносини «ВЧИТЕЛЬ – ДИТИНА»
- психологічну готовність дитини до шкільного життя
- позитивну мотивацію до навчання, природне бажання пізнавати нове
- зацікавленість бути активним та відкритим в дискусіях, іграх, спілкуванні,
- у навчальному процесі загалом
- освоєння загальних правил поведінки у новій соціальній атмосфері
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ:
- мислення – перехід до абстрактно-логічного мислення
- розвиток мовлення – комунікативна, пізнавальна, регулятивна функції
- сприйняття – перехід до довільного типу сприйняття
- пам'ять – перехід до довільного запам'ятовування; обсяг, швидкість, розподіл.
- увага – перехід до довільної уваги; об'єм, розподіл, стійкість
- уява – формування довільної уяви
КОМПЛЕКС ПРЕДМЕТІВ
- читання, розвиток мовлення
- підготовка руки до письма
- логіка, математичні та геометричні уявлення
- англійська мова
- інтегрований урок з основ ментальної арифметики та ейдетики
- "Світ навколо нас": дитячі науки, експерименти, тощо
Закінчується період раннього дитинства , наближається час підготовки дитини до шкільного життя.
Змінюється соціальний статус дитини. З'являється поняття «Я – школяр!».
Дитина вже багато вміє, може і хоче!
Щоб перехід до нової сходинки в розвитку був легким та бажаним, необхідно їй в цьому допомогти.